wij heten u van harte welkom op de website van de Historische Vereniging IJsselham.

In verband met het Corona virus is het Historische Centrum IJsselham tot 1 september 2020 gesloten voor alle bezoekers.

Werkgroep Fotografie.

Binnen onze vereniging is een werkgroep fotografie opgericht, die bemensd wordt door diverse leden van onze vereniging.

Het doel van deze werkgroep is het conserveren door middel van digitaliseren en waar nodig catalogiseren van het foto archief, waardoor deze nog gemakkelijker toegangelijker wordt voor onze leden.

Deze twee cultuurhistorische dorpswandelingen zijn gemaakt door redactieleden van De Silehammer in nauw overleg met de twee Verenigingen voor Plaatselijk Belang. De tekst van elke wandeling beslaat twee pagina's in A4-formaat. Deze twee pagina's dient u dubbelzijdig (pagina 1 tegen pagina 2) af te drukken. Vervolgens dient u deze geprinte pagina dubbel te vouwen.

• wandeling Kuinre extra info
  • wandeling Oldemarkt extra info

Veel plezier met uw wandeling(en).

Suggesties voor aanvulling of verbetering zijn welkom! Deze kunt u via het contactformulier kenbaar maken.

Ossenzijl film

Film over Ossenzijl 1945 - 2017