Activiteiten 2020.

De lezingen die gepland zijn gaan vooralsnog gewoon door. Echter is het wel nodig dat u zich van te voren aanmeldt.

Op maandag 12 oktober 2020 staat gepland de lezing "Een wandeling door de geschiedenis van Urk", verzorgd door de heer Jaap Bakker.
Hij zal op anekdotische wijze en met ook een diaserie een en ander vertellen over de geschiedenis van Urk.

Locatie: MFC "Dalzicht" te Oldemarkt, Frieseweg 39.

Voor deze lezing graag aanmelden voor zaterdag 3 oktober bij Hans de Vrind, telefonisch 0561 851 736 of per email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

VOL = VOL.

In verband met de gewijzigde (aangescherpte) coronaregels gaat onderstaande lezing op 10 november 2020 voorlopig NIET door.

Op dinsdag 10 november 2020 staat gepland een lezing gepland, die wordt verzorgd door de heer Dennis Worst. Hij zal een ander vertellen over de loop van de vroegere Linde en Oerkuinder, met name over de ontstaansgeschiedenis van het landschap vanaf de ijstijden tot en met de middeleeuwen en over de bewoningsgeschiedenis.

Locatie: MFA "De Botter" te Kuinre, Burchstraat 3.

Voor deze lezing graag aanmelden voor zaterdag 31 oktober bij Hans de Vrind, telefonisch 0561 851 736 of per email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

VOL = VOL.

Voor lezingen geldt:
        Inloop : vanaf 19.30 uur is er koffie/thee verkrijgbaar
        Aanvang : 20.00 uur precies.
Leden hebben gratis toegang voor max. twee personen.
Voor niet-leden geldt een toegangsprijs van € 3,--